Klanten binden en informeren, prospects interesseren - E-mail marketing maakt het mogelijk.
Heb je wel eens 100 mails verzonden naar je klanten via Outlook op je eigen PC? Lukte dat of kreeg je foutmeldingen?
Onze ervaring is dat je tot ca. 40 mailtjes naar afzonderlijke adressen kunt versturen. Heb je meer adressen, dan loop je het risico dat het programma Outlook of je internet-provider het niet meer aan kan.
Waarom je geen e-mail nieuwsbrief via Outlook moet versturen
Wat je absoluut niet moet doen is 1 mailtje maken, alle adressen in het BCC-veld plaatsen en dan versturen.
Je krijgt dan zoiets als hieronder. Deze mail is gericht aan (de nietszeggende term) undisclosed-recipients...
Voel jij je aangesproken?
Ik denk het niet. Waarom? Omdat er niet gepersonaliseerd is verzonden. Jouw naam wordt niet genoemd en het e-mailadres dat je ziet is niet eens van jou.
E-mail marketing gaat erom dat je heel gericht en persoonlijk mails verstuurt
Hiervoor is er speciale software, die op het juiste tijdstip een mail verstuurt die gepersonaliseerd is, met een aansprekende onderwerpregel, links naar uw website, etc.
Outlook is ook niet in staat bij te houden welke mails gebounced worden; dit zijn mails die niet aankomen, omdat de mailbox even niet bereikbaar is, vol is of niet meer bestaat.
Nieuwe aanmeldingen op je maillijst worden door Outlook ook niet herkend. Je zult zelf een lijst moeten bijhouden met wie zich hebben ingeschreven of wie zich heeft uitgeschreven (opt-out). Dit kost extra tijd en moeite.
Waarom dan niet alles automatiseren?
Wij bieden jou de oplossing: een e-mail marketing programma dat je kunt gebruiken om je maillijst te beheren, je nieuwsbrieven te versturen, autoresponders te beheren en nog veel meer.
Het zal je veel tijd besparen en gemak bezorgen.
Voor e-mail marketing bieden wij je BizzMailer: een oplossing die het je gemakkelijk maakt. Handige mogelijkheden zijn:
- dubbele opt-in - voor aanmelders op jouw nieuwsbrief
- mail-merge - mogelijkheid om de mail te personaliseren en helemaal af te stemmen op elke klant
- auto responder - hiermee kun je o.a. automatisch een mailbericht sturen naar een nieuwe inschrijver of na 3 dagen iemand een herinnering sturen
- batched mail versturen - om niet te spammen kun je steeds een deel van de mail verzenden; jouw internet provider zal je dan niet als spammer blokkeren
- testmail versturen - zodat je eerst kijkt of alles goed is ingesteld en niet voor verrassingen komt te staan.
- open/lees tracking - je ziet precies hoe vaak een nieuwsbrief is gelezen
- automatische link tracking - je ziet precies hoe de doorklik-ratio is op links die in de nieuwsbrief staan
Lees meer over
BizzMailer - e-mail nieuwsbrieven verzenden